مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 22:452023-06-26سياسي

860 فقره تسهیلات به سربازان آذربایجان شرقی پرداخت شد


مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: 860 فقره تسهیلات به سربازان آذربایجان شرقی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار موسی کمالی گفت: امروز اشتغال جوانان یک امر مهم است و استان آذربایجان شرقی در ارائه خدمات تسهیل گری مقام اول را کسب کرده است اما سربازی که دو سال در نیروهای مسلح است حق دارد که حمایت شود تا توانمند شده و به اشتغال برسد.

سردار کمالی افزود: برای اجرای این مأموریت چهار هدف تعریف کردیم که مهارت آموزی و توانمند سازی جوانان از اهم این مأموریت ها است و به کارگیری جوانان در محیط های واقعی کار و کارگاه ها مهم است باید بتوانیم شأن و منزلت سربازان را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شادابی و نشاط جوانان از دیگر اهداف ماست گفت: در پنج سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 700 هزار سرباز را پای کار آوردیم و یک میلیون و 200 هزار نفر مدرک گرفتند ما یک ظرفیت داریم که بسیار خوب است و تلاش داریم تا متولیان اصلی آموزش در کشور در جهت توانمندی جوانان حضور داشته باشند.

سردار روشنی مسئول قرارگاه مهارت آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه گفت: این طرح مهارت های سربازان را به نحو احسن افزایش می دهد که منجر به اشتغال و تشکیل خانواده نیز خواهد شد همچنین اجرای این طرح امنیت ملی را افزایش می دهد و دغدغه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

860 فقره تسهیلات به سربازان آذربایجان شرقی پرداخت شد

860 فقره تسهیلات به سربازان آذربایجان شرقی پرداخت شد