مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-06سياسي

رسالت سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه بر دوش اهل قلم است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: رسالت سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه بر دوش اهل قلم است؛ چنانکه امام خمینی نیز در همین رابطه قلمی را پرفایده خوانده اند که بیدارگر توده های مردم باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: رسالت سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه بر دوش اهل قلم است؛ چنانکه امام خمینی نیز در همین رابطه قلمی را پرفایده خوانده اند که بیدارگر توده های مردم باشد.

تراب محمدی، در مراسم گرامی داشت روز قلم که در موزه مطبوعات آذربایجان برگزار شد، گفت: قلم یکی از نعمت های بی بدیل الهی است که خداوند، موهبت برخورداری از آن را از ازل در سرنوشت آدمی رقم زده است.

وی به جایگاه ویژه قلم در قرآن اشاره کرد و افزود: وجود سوره قلم و اشاره به اهمیت علم آموزی و ارزش قلم در قرآن، کافی است تا ما رسالت قلم و تعهد آن در برابر بشریت را بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در ادامه نقد منصفانه و نقدپذیری متواضعانه را لازمه هر جامعه خواند و تصریح کرد: انتقاد جدای از تخریب و تضعیف است و انتقادها باید در چارچوب اصول قانون اساسی، رهنمودهای امامین انقلاب و سیاست های کلی نظام باشد که در قانون اساسی نیز معین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه بر دوش اهل قلم است

رسالت سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه بر دوش اهل قلم است