مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-12اقتصادي

81 پروژه همزمان با هفته بهزیستی در استان مرکزی افتتاح می شود


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح و بهره برداری 81 پروژه و طرح همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود حسین آبادی با اشاره به بهره برداری از 81 پروژه همزمان با هفته بهزیستی در اتان مرکزی اظهار کرد: 40 واحد مسکن مددجویی، 33 طرح اشتغالزایی، افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی در محله داوران، افتتاح مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن، افتتاح مرکز حرفه آموزی پسران، افتتاح کمپ فردای روشن در این هفته افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به گرامیداشت چهل و سومین سالروز تأسیس بهزیستی (25 لغایت 31 تیرماه) با عنوان برای مردم، برای به زیستن افزود: هفته بهزیستی بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و آگاه سازی عموم مردم است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی در ساختمان جنب اداره کل (فروشگاه سابق) گفت: توانمند سازی جزو برنامه و اهداف بهزیستی است که عموم مردم می توانند از 24 لغایت 30 تیرماه شاهد توانمندیهای مددجویان بهزیستی در زمینه هنری و صنایع دستی باشند حسین آبادی خاطر نشان کرد: برگزاری جشن ویژه مددجویان و کارکنان، حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری مرکز سامد، هم اندیشی با مسئولین مراکز اقامتی، حضور در رسانه ها، نشست تخصصی رصد اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 پروژه همزمان با هفته بهزیستی در استان مرکزی افتتاح می شود

81 پروژه همزمان با هفته بهزیستی در استان مرکزی افتتاح می شود