مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-28اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف برق در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیک مصرف برق این استان با یک هزار و 854 مگاوات ثبت شد گفت: این عدد در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 554 مگاوات ثبت شده که نشان از رشد حدود 20 درصدی مصرف برق در این استان دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیک مصرف برق این استان با یک هزار و 854 مگاوات ثبت شد گفت: این عدد در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 554 مگاوات ثبت شده که نشان از رشد حدود 20 درصدی مصرف برق در این استان دارد.

محمد رییسی در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به رشد هشدار دهنده مصرف برق نسبت به سال گذشته اظهار کرد: افزایش بی سابقه دمای هوا و وارد مدار شدن زود هنگام سیستم های سرمایشی، یکی از دلایل مهم افزایش مصرف برق در این استان است.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با اجرای درست برنامه های مدیریت مصرف، اجرای تفاهم نامه های همکاری، انجام پروژه های گذر از پیک، در نظر گرفتن پاداش برای بخش های مختلف خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و کشاورزی تمام تلاش خود را جهت عبور موفق از پیک تابستان 1402 می نماید.

رییسی با بیان اینکه بیش از 80 درصد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در بخش خانگی حضور دارند، ادامه داد: طبق برنامه وزارت نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف برق در سیستان و بلوچستان

افزایش 20 درصدی مصرف برق در سیستان و بلوچستان