مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-19سياسي

مجموعه «مثل پدر» ناگفته هایی از شهید سلیمانی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مثل پدر» برنامه ای گفتگو محور با مرور خاطرات ناگفته از سردار شهید «قاسم سلیمانی» از زبان فرزندان شهدا در دهه اول ماه محرم مخاطبان «فیلیمو» را با خود همراه می کند.

- مجموعه مثل پدر ناگفته هایی از شهید سلیمانی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد ویژه برنامه مثل پدر مرور خاطرات ناگفته از سپهبد شهید قاسم سلیمانی همزمان با آغاز ماه محرم در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مثل پدر برنامه ای گفتگو محور با مرور خاطرات ناگفته از سردار شهید قاسم سلیمانی از زبان فرزندان شهدا در دهه اول ماه محرم مخاطبان فیلیمو را با خود همراه می کند.

این برنامه با اجرای سید جواد هاشمی در شش قسمت به میزبانی بنیاد مکتب حاج قاسم تهیه شده و در هر قسمت خاطرات ناگفته فرزندان شهدا از شهید سلیمانی را مرور خواهد کرد.

محمدمهدی همت ، احسان باکری ، لیلا زین الدین ، زهرا طیاری ، محمدمهدی شاهمرادی و ابوذر شیرودی راویان این خاطرات ناگفته هستند.

مثل پدر به علت تازگی روایت ها و گفت وگوها، فضای متفاوتی با دیگر آثار ساخته شده در این حوزه دارد و در دهه اول محرم پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه «مثل پدر» ناگفته هایی از شهید سلیمانی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد

مجموعه «مثل پدر» ناگفته هایی از شهید سلیمانی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد