مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-10سياسي

آغاز اکتشاف نفت از میادین نفتی مهران


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از میادین نفتی چنگوله و آذر از آغاز اکتشاف نفت از میدان چنگوله با یک چاه اکتشافی و 2 چاه توسعه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از میادین نفتی چنگوله و آذر از آغاز اکتشاف نفت از میدان چنگوله با یک چاه اکتشافی و دو چاه توسعه ای خبر داد و گفت: اکتشاف نفتی میدان چنگوله در مرحله اول در عمق دو هزار و 200 متری و با تکیه بر دانش جوانان ایرانی و به همت مهندسین داخلی و با وجود سختی های فراوان با موفقیت به سرانجام رسید.

وی با ابراز رضایت از روند توسعه میدان نفتی مشترک آذر ادامه داد: توسعه میدان نفتی آذر یکی از مطالبات اصلی استان در مسیر توسعه و دستیابی به اشتغال پایدار، در مرحله بهره برداری و واگذاری به شرکت ملی نفت مرکزی قرار دارد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از حفر 18 چاه در میدان آذر خبر داد و یادآور شد: از این تعداد، یک چاه توصیفی و 17 چاه توسعه ای می باشد و در صورت موفقیت نیز به پنج چاه قابل ارتقاء خواهد بود.

بسطامی تصریح کرد: توسعه میادین نفتی آذر و چنگوله، در جلسات متعدد و هم چنین پیگیری های مستمر با وزیر نفت پیگیری شد و امروز شاهد آغاز اکتشاف نفت در چنگوله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکتشاف نفت از میادین نفتی مهران

آغاز اکتشاف نفت از میادین نفتی مهران