مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-13سياسي

کمیته امداد میامی 128 خانه برای مددجویان می سازد


رییس کمیته امداد میامی با بیان اینکه 128 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان در حال ساخت است، گفت: 50 خانه مسکونی طی دو سال اخیر به مددجویان تحویل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی نوروزپور صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد میامی بیان کرد: 128 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان میامی در حال ساخت است و امید داریم با همکاری خیران و تفاهم نامه های منعقدشده تا پایان سال تحویل مددجویان شود.

وی افزود: تفاهم نامه های چندجانبه باهدف همکاری تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و دیگر دستگاه های ذی ربط به امضا رسیده است.

رییس کمیته امداد شهرستان میامی با بیان اینکه این تفاهم نامه های همکاری با هدف تسریع در کمک به ساخت واحدهای مسکونی مورد نیاز مددجویان امضا شده است، گفت: هرکدام از این نهادها ظرفیت های خود را برای احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی به کار خواهند گرفت تا سرپناهی برای مددجویان ساخته شود.

نوروز پور ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و مناطق محروم را با نگاه ویژه ای دانست و تصریح کرد: امیدآفرینی، مهاجرت معکوس در روستاها و همچنین پایداری روستاها و توانمندی مددجویان از جمله ره آوردهای تأمین مسکن محرومین در مناطق روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد میامی 128 خانه برای مددجویان می سازد

کمیته امداد میامی 128 خانه برای مددجویان می سازد