مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-04اقتصادي

قیمت های سلیقه ای در بازار گوشت + عکس


تنوع قیمت گوشت قرمز از فروشگاه های سطح شهر تا فروشگاه های آنلاین از حدود 485 تا 515 هزار تومان (گوسفندی) نشان از سلیقه ای عمل کردن در نرخ گذاری بازار این محصول دارد.

- تنوع قیمت گوشت قرمز از فروشگاه های سطح شهر تا فروشگاه های آنلاین از حدود 485 تا 515 هزار تومان (گوسفندی) نشان از سلیقه ای عمل کردن در نرخ گذاری بازار این محصول دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر قیمت یک کیلو ران گوساله بسته بندی شده 399 هزار تومان و یک کیلو گوشت کف دست گوسفند 390 هزار تومان در این فروشگاه ها عرضه شده و قابل خرید است.

اما گوشت مرغ عرضه شده این فروشگاه ها بالاتر از قیمت پروتیین فروشی های سطح شهر بوده به طوری که یک کیلو و 800 گرم ران مرغ به مبلغ 232 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

این قیمت ها در فروشگاه های آنلاین نیز متغیر بوده و در حالی که فروشگاهی، موجودی نداشته و 95 درصد انواع گوشت قرمز را در حال تأمین زده با گشتی در سایر فروشگاه های آنلاین قیمت های متفاوت و بالاتر از قصابی ها و پروتیین فروشی های سطح شهر هستند.

به عنوان نمونه در حالی که ران گوسفند در قصابی ها بین 485 تا 510 هزار تومان متغیر است این مبلغ در فروشگاه های آنلاین 515 هزار تومان قیمت گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های سلیقه ای در بازار گوشت + عکس

قیمت های سلیقه ای در بازار گوشت + عکس