مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-22فرهنگي

لحظه ماندگار قتلم به دست غلام شمر!/ «مختارنامه» هنوز تازه است


رحمان باقریان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن مرور خاطرات خود از ایفای نقش «زربی» در سریال «مختارنامه» تأکید کرد اگر 100 باردیگر هم متولد می شد، - رحمان باقریان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن مرور خاطرات خود از ایفای نقش زربی در سریال مختارنامه تأکید کرد اگر 100 باردیگر هم متولد می شد، دوباره سراغ حرفه بازیگری می آمد.

رحمان باقریان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تازه ترین فعالیت های خود توضیح داد: بنده به تازگی بازی در سریال حیثیت گم شده را تمام کردم که پخش آن هم آغاز شده و به نظرم سریال بسیار خوبی است.

گروه تولید این کار گروهی بسیار جوان بود و کارگردانی آن را هم سجاد پهلوان زاده برعهده داشت که به نظرم کارگردانی جوان و کاربلد است.

حضور در چنین پروژه هایی که کل اعضای گروه آن به درستی انتخاب شده اند، واقعاً خستگی به همراه ندارد و این احساس را هم نداریم که کار بیهوده ای انجام داده ایم.

البته قدرت اصلی از آن بیننده است که باید بگوید نتیجه کار ما خوب بوده است یا بد.

این بازیگر درباره تمرکز فعالیت هایش در تلویزیون در سال های اخیر هم گفت: واقعیت این است که من در این زمینه گله مندم و نمی دانم چرا دیگر به کارهای سینمایی دعوت نمی شوم! من 20 سال پیش در لیلی با من است با کمال تبریزی همکاری داشتم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه ماندگار قتلم به دست غلام شمر!/ «مختارنامه» هنوز تازه است

لحظه ماندگار قتلم به دست غلام شمر!/ «مختارنامه» هنوز تازه است