مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-28اقتصادي

ضریب 10 برابری در اعمال جریمه برای متخلفان گران فروشی در کاشان


معاون برنامه ریزی کاشان از اعمال ضریب 10 برابری جریمه برای متخلفان گران فروشی در کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر جواد مزروعی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر تشدید بازرسی ها در سطح شهرستان اظهار داشت: در یکسال اخیر 370 گشت بازرسی در زمینه تنظیم بازار اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه این بازرسی ها 163 پرونده برای متخلفین تشکیل شده است، ابراز داشت: برخورد با گران فروشان با جدیت ادامه دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان تصریح کرد: امسال بازرسی های مشترک افزایش یافته و برخورد با متخلفان تشدید می شود.

وی یادآور شد: میزان ضریب جریمه برای تخلفات گران فروشی و مسائل بهداشتی 10 برابر خواهد بود که به عنوان مثال جریمه تخلفی که قبلاً یک میلیون تومان بوده امسال ده میلیون تومان محاسبه خواهد شد.

مزروعی در ادامه افزود: درج قیمت و عدم ارائه فاکتور همانند قبل مشمول جریمه شده و با متخلفین بر اساس قانون برخورد و جریمه صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: صاحبان صنوف و بازاریان در کنار مردم و مسئولین به منظور تحقق شعار سال و در مهار تورم مدیریت شهرستان را یاری کنند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کاشان تاکید کرد: در حوزه تأمین نیازهای معیشتی و امنیت غذایی مردم همه مجموعه دستگاه های شهرستان کاشان در تلاش هستند تا بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب 10 برابری در اعمال جریمه برای متخلفان گران فروشی در کاشان

ضریب 10 برابری در اعمال جریمه برای متخلفان گران فروشی در کاشان