مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-22پزشكي

تخصیص 100میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در سفر اخیر خود به تهران و پس از دیدار با مدیر کل فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تخصیص 100 میلیارد ریالی این وزارت برای تکمیل بزرگترین پروژه درمانی شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسن براتی زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سفر اخیر خود به تهران و پس از دیدار با مدیر کل فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تخصیص 100 میلیارد ریالی این وزارت برای تکمیل بزرگترین پروژه درمانی شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

وی گفت: در این دیدار مدیرکل منابع فیزیکی و طرح های عمرانی وزارت بهداشت، ضمن بررسی روند انجام پروژه طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه، قول مساعد داد تا با حمایت های وزارت بهداشت و کمک سازمان برنامه و بودجه، این پروژه طی امسال تکمیل، تجهیز و به بهره برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه از 32 به 64 تخت خوابی هم اکنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خبر داد: موافقت اصولی وزارت بهداشت برای افزایش تعداد تخت ها از 64 به 96 نیز اخذ شده است و با تکمیل فاز دوم، عملیات ارتقا به 96 نیز آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه

تخصیص 100میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه