مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-28سياسي

الحاق 500 آمبولانس به ناوگان امدادی کشور تا دو ماه آینده


از طریق مناقصه تلاش می کنیم حدود 500 آمبولانس را تامین کنیم و تا دو ماه آینده این تعداد به ناوگان آمبولانس های کشور اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی پیش از امروز (چهارشنبه 7 تیرماه) در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در دولت سیزدهم از ابتدای آغاز به کار خود، ساخت بیمارستان های مختلف را در دستور کار قرار داد و به زودی بیمارستانی که در 2 سال گذشته تکمیل و تجهیز شده و دارای پد بالگرد برای انتقال مصدوم است، افتتاح می شود.

وزیر بهداشت با اشاره به وجود حدود سه هزار آمبولانس فرسوده در کشور و برنامه ای که این وزارتخانه برای جایگزینی آن ها دارد، افزود: از طریق مناقصه تلاش می کنیم حدود 500 آمبولانس را تامین کنیم و تا دو ماه آینده این تعداد به ناوگان آمبولانس های کشور اضافه می شود و پیگیر هستیم تا کمبودهای این بخش هم تامین اعتبار شود.

وی درباره اینکه آیا کرونا پایان یافته یا خیر، تصریح کرد: هنوز کرونا در بخش های آلوده مانند اورژانس یا در بیمارستان ها تمام نشده و باید افراد مشغول در این بخش ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

اما در سطح جامعه فعلا نیاز به استفاده از ماسک نیست.

عین اللهی درباره اینکه پیش از این اعلام کرده بود دارو به میزان کافی در کشور وجود دارد، ولی برخی این موضوع را رد کردند، توضیح داد: احتمالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 500 آمبولانس به ناوگان امدادی کشور تا دو ماه آینده

الحاق 500 آمبولانس به ناوگان امدادی کشور تا دو ماه آینده