مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-02بين الملل

انتقاد وزارت خارجه آمریکا از آشفتگی و بی برنامگی در ترک افغانستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه نسخه محرمانه گزارش خود در مورد خروج آشفته از افغانستان را بعد از حدود دو سال منتشر کرد که در آن از «اشتباهات» دولت بایدن در مدیریت بحران تخلیه از کابل «شدیداً انتقاد» شده است.

- انتشار گزارش دو سال قبل وزارت خارجه آمریکا، از آشفتگی و به هم ریختگی در زمینه سیاست گذاری برای خروج از افغانستان حکایت می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه نسخه محرمانه گزارش خود در مورد خروج آشفته از افغانستان را بعد از حدود دو سال منتشر کرد که در آن از اشتباهات دولت بایدن در مدیریت بحران تخلیه از کابل شدیداً انتقاد شده است.

در گزارش آمده که تصمیم های دو رییس جمهور آمریکا برای خروج از افغانستان، دیپلمات های وزارت خارجه را با چالش های جدی مواجه ساخت که در پی حضور قوی و دوام دار در کابل بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی، در پایان یک کنفرانس خبری در کاخ سفید در روز جمعه از جو بایدن در مورد خروج از افغانستان نیز سؤالی پرسیده شد، که بایدن به طور مشخص از یافته های این گزارش یاد نکرد، اما گفت: نه، نه.

همه شواهد در حال بازیابی هستند.

یادتان هست در مورد افغانستان چه می گفتم؟ گفتم القاعده باید آن جا نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزارت خارجه آمریکا از آشفتگی و بی برنامگی در ترک افغانستان

انتقاد وزارت خارجه آمریکا از آشفتگی و بی برنامگی در ترک افغانستان