مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-13سياسي

گسترش نفوذ فرامنطقه ای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: گسترش نفوذ منطقه ای و فرامنطقه ای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: امید آفرینی باید بر اساس ایمان به صدق وعده های الهی، توکل بر خدا و یادآوری نعمت های الهی انجام می شود.

وی بیان کرد: گسترش نفوذ منطقه ای و فرامنطقه ای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از برکت انقلاب و مقاومت مردم برای آمریکا چیزی به نام حیات خلوت باقی نگذاشتیم.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ما بعضی مواقع از دستاوردهای بزرگ انقلاب غفلت می کنیم، گفت: دستاوردهای انقلاب یعنی اگر جمهوری اسلامی نمی بود، آنها اتفاق نمی افتاد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: حفظ تمامیت مرزی کشور از جمله امور بسیار مهمی است که در تاریخ ایران سابقه نداشته است و حکومت های مختلف هر کدام بخشی از ایران را از دست داده اند.

وی بیان کرد: تأسیس نظام شیعی با استانداردهای جهانی پس از چند قرن از دیگر دستاوردهای بزرگ است که جز با انقلاب اسلامی امکان تحقق آن وجود نداشت.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه به حاشیه رفتن، رومیزی های استکبار از دیگر دستاوردها است، افزود: اکنون ما گزینه های زیادی روی میز داریم و امکان اینکه دشمن بزند و فرار کند برای آنها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش نفوذ فرامنطقه ای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

گسترش نفوذ فرامنطقه ای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است