مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-08اقتصادي

برداشت از چاه های نفت و گاز بیش از دو برابر افزایش می یابد


3 طرح مهم جهاد دانشگاهی با حضور معاون اول رییس جمهور بررسی و تاکید شد که در صورت به نتیجه رسیدن اقدامات جهاد دانشگاهی برداشت از چاه های نفت و گاز بیش از دوبرابر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ظهر امروزشنبه (17 تیر) در جلسه بررسی 3 طرح مهم جهاد دانشگاهی با اشاره به ظرفیت های گسترده این نهاد در حل مسائل کشور گفت: جهاد دانشگاهی در حقیقت نماد ارتباط دانشگاه های کشور با بخش صنعت است و میتواند با احصاء و توزیع مسائل کشور در میان دانشگاهها، نقش موثری در حل مسائل ایفا کند.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای تقویت ارتباط دانشگاهها با بخش صنعت تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی بدلیل داشتن دو ویژگی مهم یعنی وابستگی دولتی و برخورداری از زیست بوم دانشگاهی می تواند حلقه اتصال و نقطه وصل دانشگاه و صنعت باشد.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید ضمن شناسایی مهمترین مسائل و مشکلات کشور و احصاء ایده ها در دانشگاهها، راهکارهای عملیاتی و اجرایی برای حل مسائل را از دانشگاهها مطالبه کرده و همزمان رفع موانع را در دستگاه های اجرایی دنبال کند.

مخبر از آمادگی دولت برای پشتیبانی و حمایت از این نهاد در زمینه تامین منابع، صدور مجوزها و تسهیل فرایندها خبر داد و افزود: جهاد دانشگاهی با ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت از چاه های نفت و گاز بیش از دو برابر افزایش می یابد

برداشت از چاه های نفت و گاز بیش از دو برابر افزایش می یابد