مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-11اقتصادي

سازوکار کمیسیون تلفیق برای بازپرداخت بدهی دولت به صندوق توسعه ملی


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم از آغاز بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم از آغاز بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، به صندوق توسعه اجازه داده شد به میزان 80 درصد از درآمد فروش محصول نهایی بعد از کسر سهم صندوق توسعه ملی و هزینه های مربوط به اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات صرف بازپرداخت بدهی دولت به صندوق توسعه ملی خواهد شد و باقیمانده درآمد به حساب عمومی دولت واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق از امروز وارد بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم شد و تا ماده 3 را بررسی کرد.

وی ادامه داد: مواد 1 لایحه برنامه هفتم توسعه درباره تعریف های دستکاه های اجرایی و زمان دقیق اجرای برنامه هفتم توسعه است؛ این ماده برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع داده شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم اضافه کرد : ماده 2 لایحه نیز درباره جداول و رشد اقتصادی و میزان رشد در بخش های مختلف است که مراعا گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار کمیسیون تلفیق برای بازپرداخت بدهی دولت به صندوق توسعه ملی

سازوکار کمیسیون تلفیق برای بازپرداخت بدهی دولت به صندوق توسعه ملی