مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-07سياسي

آذربایجان غربی غرق شادی و سرور شد/سنگ تمام اهل سنت در غید غدیر


مردم آذربایجان غربی در سالروز عید غیدر با برگزاری جشن ها و آیین های مختلفی همزمان با سالروز عید غدیر عشق و ارادت خود را به مولی متقیان حضرت علی (ع)ابراز کردند.

- ارومیه - مردم آذربایجان غربی در سالروز عید غیدر با برگزاری جشن ها و آیین های مختلفی همزمان با سالروز عید غدیر عشق و ارادت خود را به مولی متقیان حضرت علی (ع)ابراز کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم ولایتمدار آذربایجان غربی امروز جمعه و شب گذشته با برپایی جشن های عید غدیر خم، ضمن بیعت با امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع)، عید الله الاکبر، عید بزرگ اکمال دین و اتمام نعمت را گرامی داشتند.

همزمان با سراسر کشور دوستداران اهل بیت علیهم السلام و محبان امیر المومنین علی (ع) در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری آذربایجان غربی با آذین بندی معابر عمومی و برپایی آیین های مختلف جشن، سالروز ولایت و امامت بر حق آن حضرت را جشن گرفته اند.

اجرای برنامه های معرفتی و پرده خوانی غدیر در سطح استان برای گروه سنی بزرگسالان و نوجوانان، دعوت از مبلغین کشورهای خارجی، برگزاری جلسات متعدد با فعالان غدیر و هیئت های مذهبی، دیدار با سادات به ویژه خانواده شهدای سادات، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری محافل شعر غدیر و نور افشانی، میهمانی یک کیلومتری از برنامه های گرامیداشت این ایام در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی غرق شادی و سرور شد/سنگ تمام اهل سنت در غید غدیر

آذربایجان غربی غرق شادی و سرور شد/سنگ تمام اهل سنت در غید غدیر