مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-18سياسي

مطالبه راه آهن و احداث سد آبریز استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور


با عنایت رییس جمهور شاهد آغاز تحولات عظیم دیگری در زیرساخت های استان هستیم برخی پروژه هایی که عملیات اجرای آن آغاز می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی به ریاست آیت الله رییسی رییس جمهور با بیان اینکه مردم در استقبال از ریاست جمهوری سنگ تمام گذاشتند، گفت: دولت در سفر اول با عنایتی که داشت زمینه در سفر پیشرفت و ترقی و عمرانی استان ایجاد شد و به مسایل فرهنگی هم توجه شد.

وی اظهار داشت: در سفر اول هفت هزار میلیارد تومان برای زیرساخت ها و سر جمع با پروژه های حوزه سرمایه گذاری بخش نفت و گاز به 22 هزار میلیارد تومان رسید.

استاندار بیان کرد: امروز شاهد بودیم که سد چم شیر که طی دو سال دولت سیزدهم سرعت و قدرت گرفت و به بهره برداری رسید، پتروشیمی گچساران طی دولت سیزدهم از 50 درصد پیشرفت با اختصاص 17 هزار میلیارد تومان به 100 درصد رسید و به بهره برداری رسید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: سفر اول 156 مصوبه در حوزه زیر ساخت داشت که 29 مورد کاملا اجرا و به بهره برداری رسیدند، 115 مصوبه در دست اجرا و بقیه در دست پیگیری است.

به گفته احمدزاده، اعتبارات متمم سفر دور اول شش هزار میلیارد تومان بود که تاکنون2 هزار و 881 میلیارد از متمم اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه راه آهن و احداث سد آبریز استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور

مطالبه راه آهن و احداث سد آبریز استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور