مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:112023-07-03سياسي

چرخ کارخانه لاستیک سازی خرم آباد تا 1403 به حرکت درمی آید


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد؛ سال 94 کلنگ احداث کارخانه لاستیک سازی در خرم آباد به زمین زده شد، پروژه ای که قرار بود در 36 ماه افتتاح و زمینه توسعه و اشتغال را در این استان فراهم سازد.

اگرچه وعده بهره برداری از لاستیک سازی خرم آباد برای سه سال آینده داده شد و حتی جزوی از مصوبات سفر ریاست جمهوری وقت نیز قرار گرفت، اما درست در زمان افتتاح، عملیات اجرایی این واحد آغاز گردید.

با وجود گذشت سال ها از وعده مسوولان و وزرای وقت، چرخ لاستیک سازی خرم آباد همچنان پنچر مانده، پروژه ای که می توانست با حداقل سرمایه اشتغال زایی بالایی برای جوانان این دیار به وجود آورد، اکنون و پس از 8 سال به نماد ناامیدی تبدیل شده است.

رونق تولید و رفع موانع واحدهای اقتصادی از طریق حمایت از واحدهای کسب و کار، از اولویت ها و دغدغه های دولت سیزدهم است، تا جایی که بارها رییس جمهوری در سفرهای استانی بر احصای مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع آن ها تاکید و با تصویب مصوبات سعی در تحقق این مهم داشته است.

  در بازدیدی که امروز توسط نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس و جمعی از اصحاب رسانه از لاستیک سازی خرم آباد صورت گرفت، گویا عزم دولت و مدیریت ارشد استان برای راه اندازی این واحد جدی است و روزشمار وعده افتتاح این بار برای پایان 1403 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ کارخانه لاستیک سازی خرم آباد تا 1403 به حرکت درمی آید

چرخ کارخانه لاستیک سازی خرم آباد تا 1403 به حرکت درمی آید