مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-10سياسي

استاندار ایلام: روابط عمومی های استان باید آموزش ببینند


نیروهای روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید از بهترین های این حوزه باشند و کسانی که در این جایگاه باشند باید آموزش های جدید را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یا جهاددانشگاهی فرابگیرند.

- سه عضو جدید شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام معرفی شدند استاندار ایلام: روابط عمومی های استان باید آموزش ببینند ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: نیروهای روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید از بهترین های این حوزه باشند و کسانی که در این جایگاه باشند باید آموزش های جدید را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یا جهاددانشگاهی فرابگیرند.

دکتر حسن بهرام نیا امروز دوشنبه 19 تیرماه در نشست شورای اطلاع رسانی دولت اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی وظیفه ی سنگینی را برعهده دارد چراکه این شورا عملکرد دولت و نظام را در حوزه های مختلف ارائه و انعکاس می دهد.

وی رسالت اصلی شورای اطلاع رسانی دولت در هر استان را تبیین عملکردهای دولت عنوان کرد و افزود: در این راستا باید از تمامی ظرفیت ها بهره گرفته شود تا بتوانیم به بهترین نحوه مردم را از عملکردها و اقدامات صورت گرفته مطلع کنیم و امیدآفرینی در جامعه داشته باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به نظرات اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان، خاطرنشان کرد: نظرات و پیشنهادات بسیار ارزنده ای توسط اعضا در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: روابط عمومی های استان باید آموزش ببینند

استاندار ایلام: روابط عمومی های استان باید آموزش ببینند