مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-22سياسي

محکومیت اهانت به قرآن از سوی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی


مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، از دولت های اسلامی خواست برای جلوگیری از بی احترامی به ارزش های اسلامی و تنبیه عاملان و آمران آن، - مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، از دولت های اسلامی خواست برای جلوگیری از بی احترامی به ارزش های اسلامی و تنبیه عاملان و آمران آن، از طریق اقدامات بازدارنده از جمله قطع روابط سیاسی و دیپلماتیک و توقف مبادلات تجاری و اقتصادی با سوئد، تصمیمات جدی را اتخاذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به این شرح است؛ بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ وَ قَدْ نَزلَ عَلَیْکُمْ فیِ الْکِتَابِ أَنْ إِذَاسَمعْتُمْ ءَایَاتِ اللَّهِ یُکْفَرُ بهِا وَ یُسْتهَزَأُ بهِا فَلَا تَقْعُدُواْ مَعَهُمْ حَتیَ‏ یخَوضُواْ فیِ حَدِیثٍ غَیرْهِ إِنَّکُمْ إِذاً مِثْلُهُمْ.

‏ آیه 140 سوره نساء و خداوند (این حکم را) در قرآن بر شما نازل کرده که هرگاه بشنوید افرادی آیات خدا را انکار و استهزا می‏ کنند، با آنها ننشینید تا به سخن دیگری بپردازند وگرنه، شما هم مثل آنان خواهید بود.

هتک حرمت و توهین به قرآن کریم در کشور سوئد یک بار دیگر باعث جریحه دار شدن قلب بیش از دو میلیارد مسلمان در جهان شد و قطعاً عواقب هرگونه بی حرمتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اهانت به قرآن از سوی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

محکومیت اهانت به قرآن از سوی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی