مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-12اقتصادي

سرپرستان ایمیدرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تعیین شدند


با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا موثقی نیا به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب و جایگزین امیر خرمی شاد شد؛ - سرپرستان "ایمیدرو" و " سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی" تعیین شدند با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا موثقی نیا به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب و جایگزین امیر خرمی شاد شد؛ همچنین وزیر صمت در حکمی دیگر، فرشاد مقیمی را هم به سرپرستی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با صدور حکمی از سوی عباس علی آبادی، محمدرضا موثقی نیا برای سرپرستی ایمیدرو تعیین شد.

از سوابق وی می توان به رییس هیات مدیره شرکت آلومینیوم المهدی اشاره کرد.

گفتنی است که پیش از این در اردیبهشت ماه سال جاری، با حکم سید مهدی نیازی سرپرست وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیر خرمی شاد را که تا آن زمان معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو بود به سمت رییس هیات عامل این سازمان (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) و معاون وزیر صمت برگزیده بود.

فرشاد مقیمی بر صندلی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی دیگر فرشاد مقیمی را به عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان ایمیدرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تعیین شدند

سرپرستان ایمیدرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تعیین شدند