مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-12ورزشي

همه مردم در تحقق حجاب اسلامی در جامعه مسئول هستند


مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) نمین با بیان اینکه همه مردم کشور در تحقق حجاب اسلامی تکلیف دارند، گفت: نباید این مسئله ارزشمند و بسیار مهم دستاویزی برای پیشبرد مقاصد برخی افراد باشد.

- نمین- مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) نمین با بیان اینکه همه مردم کشور در تحقق حجاب اسلامی تکلیف دارند، گفت: نباید این مسئله ارزشمند و بسیار مهم دستاویزی برای پیشبرد مقاصد برخی افراد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیده فتحیان عصر چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز عفاف و حجاب که در سالن ورزشی سپاه شهرستان نمین برگزار شد، با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: حجاب حکمی الهی و عاملی مهم و بزرگ برای تقرب الهی و از صفات زنان نمونه و شایسته است که بنا بر آیات قرآن، با رعایت پاکدامنی و دوری از آلودگی ها الگوی زنان مسلمان شدند.

وی حیا و عفت را از ملزومات زندگی بانوان مسلمان دانست و تصریح کرد: یک جامعه زمانی طعم واقعی نسلی پاک را خواهد چشید که در آن مصونیت قشر عظیم بانوان از گزند نامحرمان حفظ شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) نمین گفت: تحقق مصونیت زنان در جامعه منوط به گسترش فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب است که با تلاش بانوان محجبه اسلامی میسر می شود و به یقین، با حفظ حجاب و پیشه کردن حیا و عفت، جامعه آرمانی اسلامی که امنیت را به انسان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مردم در تحقق حجاب اسلامی در جامعه مسئول هستند

همه مردم در تحقق حجاب اسلامی در جامعه مسئول هستند