مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-23بين الملل

روایت جیمزکامرون از تکرار تراژدی «تایتانیک»/می دانستم چه شده است!


جیمز کامرون هم تایید کرد صدای «بنگ بلندی» شنیده شده و این همان صدایی است که موجب شده نیروی دریایی آمریکا انفجار احتمالی زیردریایی «تایتان» را تایید کند.

- جیمز کامرون هم تایید کرد صدای بنگ بلندی شنیده شده و این همان صدایی است که موجب شده نیروی دریایی آمریکا انفجار احتمالی زیردریایی تایتان را تایید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، پس از آنکه گزارش شد زیردریایی تایتان در سفر خود به سمت مسیر تایتانیک گم شده، نیروی دریایی داده های صوتی خود از اعماق اقیانوس را تجزیه و تحلیل کرد و با انتشار بیانیه ای تایید کرد یک ناهنجاری که می تواند نتیجه یک انفجار در تایتان یا مکانی نزدیک جایی که زیردریایی تایتان در حال کار بود باشد، درست وقتی ارتباط با آن قطع شد، رخ داده است.

در همین حال جیمز کامرون کارگردان فیلم سینمایی تایتانیک روز پنجشنبه گفت: پس از اینکه اطلاعات مشابهی را از منابع خود دریافت کرد و در آغاز جستجوی 4 روزه می دانست که این شناور از دست رفته است.

کامرون به خبرگزاری رویترز گفت: زیردریایی منفجر شده است.

وی افزود: ظرف یک ساعت تأیید شد؛ همزمان با از دست دادن ارتباطات صدای بلندی شنیده شده و همان موقع می دانستم چه اتفاقی افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جیمزکامرون از تکرار تراژدی «تایتانیک»/می دانستم چه شده است!

روایت جیمزکامرون از تکرار تراژدی «تایتانیک»/می دانستم چه شده است!