مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 06:002023-07-05بين الملل

چرا فرانسه به آشوب کشیده شد؟


یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه ضمن تشریح دلایل نا آرامی های اخیر فرانسه خاطرنشان کرد: تنها نتیجه درگیری ها در فرانسه این خواهد بود که جناح راست تقویت شود و این مسائل باعث می شود تا زمینه موفقیت و برنده شدن آن ها در انتخابات بعدی فراهم شود.

- عبدالرضا فرجی راد در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود از تحولات اخیر فرانسه و تشدید ناآرامی ها گفت: فرانسه از نظر مهاجرپذیری با بقیه کشورهای استعمارگر سابق متفاوت است، جغرافیای فرانسه و نزدیکی با شمال آفریقا باعث شده مهاجران زیادی از تونس، مراکش، الجزایر، موریتانی، چاد و.

به این کشور مهاجرت کرده و شهروند فرانسه شوند.

وی تصریح کرد: برخی از این مهاجرین جوانان هستند و حتی برخی نسل در نسل در فرانسه زندگی می کنند، از طرفی ساختار اجتماعی و اقتصادی فرانسه به گونه ای است که خیلی مانند آلمان و کشورهای اسکاندیناوی مثل نروژ، سوئد و.

نیست و تبعیض وجود دارد.

این دیپلمات پیشین کشورمان همچنین بیان کرد: مهاجرینی که به فرانسه آمدند به دنبال شغل بودند و در شهرهای کوچک تر مستقر نشدند، اکثر آنان در شهرهای بزرگ مانند پاریس و.

سکونت کردند، بنابراین می بینند زندگی شان با اهالی و شهروندان بومی فرانسه متفاوت است به همین دلیل در هر بحران کوچکی که در فرانسه به وجود می آید، منجر به یک آشوب گسترده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فرانسه به آشوب کشیده شد؟

چرا فرانسه به آشوب کشیده شد؟