مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-12فرهنگي

معارفه مدیر جدید فارابی در غیاب رییس سازمان سینمایی


آیین قدردانی از سیدمهدی جوادی و معارفه مجید زین العابدین مدیران عامل پیشین و جدید بنیاد سینمایی فارابی در حالی برگزار شد که محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی بنا بر روال مرسوم در مراسم حضور نداشت و گفت شد که وی در بیمارستان است.

- آیین قدردانی از سیدمهدی جوادی و معارفه مجید زین العابدین مدیران عامل پیشین و جدید بنیاد سینمایی فارابی در حالی برگزار شد که محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی بنا بر روال مرسوم در مراسم حضور نداشت و گفت شد که وی در بیمارستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تودیع سیدمهدی جوادی و معارفه مجید زین العابدین مدیران عامل اسبق و جدید بنیاد سینمایی فارابی صبح چهارشنبه 21 تیر در سالن عباس کیارستمی این بنیاد برگزار شد.

در این مراسم، دو معاون وزیر ارشاد و جمعی از سینماگران حضور داشتند.

در عین حال، محمد خزاعی به عنوان اصلی ترین مسئول مرتبط با بنیاد سینمایی فارابی که حکم زین العابدین را نیز امضا و ابلاغ کرده است حضور نداشت که قائم مقام وزیر ارشاد دلیل این موضوع را مشکل فشار خون و حضور خزاعی در بیمارستان عنوان کرد.

توصیف های مدیرعامل سابق از خزاعی و فارابی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سازمان سینمایی، در ابتدای این مراسم، سیدمهدی جوادی با بیان اینکه به نظرم هر گوشه از فارابی مملو از فعالیت هاست، گفت: در قریب به دو سال اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه مدیر جدید فارابی در غیاب رییس سازمان سینمایی

معارفه مدیر جدید فارابی در غیاب رییس سازمان سینمایی