مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-08اقتصادي

دفتر تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری فارس راه اندازی شود


استاندار فارس با اشاره به وجود سرمایه دارانی که حاضر هستند مانند بانک، تسهیلات در اختیار طرح ها قرار دهند، پیشنهاد داد که  دفتر تامین مالی و تامین سرمایه برای پروژه های سرمایه گذاری استان ایجاد و راه اندازی شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به وجود سرمایه دارانی که حاضر هستند مانند بانک، تسهیلات در اختیار طرح ها قرار دهند، پیشنهاد داد که  دفتر تامین مالی و تامین سرمایه برای پروژه های سرمایه گذاری استان ایجاد و راه اندازی شود.

شصت و ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی فارس با دو پیش دستور و سه دستور جلسه با حضور استاندار، رییس اتاق بازرگانی و اعضای دولتی و خصوصی این شورا، در محل سالن شهید قاضی استانداری فارس، برگزار شد.

به نقل از اتاق بازرگانی فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این جلسه، با بیان اینکه سرمایه دارانی هستند که تمایل دارند مانند بانک تسهیلات در اختیار پروژه ها قرار دهند، پیشنهاد تاسیس دفتر تامین مالی و سرمایه برای پروژه های سرمایه گذاری را مطرح و اضافه کرد: این اقدام یقینا به شتاب گرفتن روند سرمایه گذاری در استان منجر می شود.

استاندار فارس گفت: لیستی از سرمایه گذاری در ایجاد 1000 هکتار گلخانه در اختیار استانداری قرار گرفته که مشکل 90 درصد آنها تسهیلات بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری فارس راه اندازی شود

دفتر تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری فارس راه اندازی شود