مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-16اجتماعي

ایجاد مراکز توانبخشی در جهت افزایش کیفیت زندگی سالمندان است


مدیر کل بهزیستی یزد در مراسم افتتاح یک مرکز روزانه توانبخشی عنوان کرد: هدف از تاسیس مراکز توانبخشی سالمندان افزایش کیفیت زندگی انسان های سالمند است تا بتوانند با افزایش سطح سلامتی خود زندگی بهتری داشته باشند.

- ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی یزد در مراسم افتتاح یک مرکز روزانه توانبخشی عنوان کرد: هدف از تاسیس مراکز توانبخشی سالمندان افزایش کیفیت زندگی انسان های سالمند است تا بتوانند با افزایش سطح سلامتی خود زندگی بهتری داشته باشند.

رضا ابهت در مراسم افتتاحیه مرکز توانبخشی سالمندان مهر آسمان که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، افزود: در اغلب مراکز توانبخشی سراسر کشور، امکانات رفاهی لازم جهت تامین نیاز سالمندان فراهم است و متخصصین در این مراکز آماده کمک و رسیدگی به سالمندان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید برنامه ریزی ها و راهکارها به سمتی برود که سالمندانی سالم به جامعه تحویل دهیم و افراد در زمانی که پا به سالمندی می گذارند، دارای بهترین روحیه و سلامتی باشند و چندین نوع بیماری و مصرف داروها، گریبان‎گیر آنها نباشد.

ابهت در پایان نیز عنوان کرد: مراکز توانبخشی سالمندان به چندین طریق اداره می شوند؛ برخی از مراکز، خصوصی هستند و نسبت به مراکز دولتی و خیریه ها، دارای امکانات رفاهی بالاتری هستند، به عبارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز توانبخشی در جهت افزایش کیفیت زندگی سالمندان است

ایجاد مراکز توانبخشی در جهت افزایش کیفیت زندگی سالمندان است