مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-23سياسي

کارکردهای مساجد باید در زمینه فرهنگی هنری احیا شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: مسجد خواستگاه هنر است و باید کارکردهای آن در زمینه فرهنگی هنری احیا شود تا نسلی مؤمن و متعهد به هنر اسلامی تربیت شود.

- حجت الاسلام رضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پرورش و تربیت هنرمند متعهد انقلابی و مسجدی رسالت کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، اظهار کرد: مسجد خواستگاه هنر است و باید کارکردهای آن در زمینه فرهنگی و هنری احیا شود تا نسلی مؤمن و متعهد به هنر اسلامی و انقلابی تربیت شود.

وی افزود: در این راستا با همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و در تعامل با هنرمندان سینما و تئاتر، برگزاری کارگاه آموزشی مدرسه تئاتر شبستان طراحی شد تا ماهیت کانون های مساجد در تربیت نیروی فرهنگی و هنری مسجدی محقق شود.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه مدرسه تئاتر شبستان تنها در 6 استان کشور برگزار می شود، تصریح کرد: گیلان میزبان نخستین دوره برگزاری این کارگاه آموزشی است که با استقبال بالغ بر 80 عضو هنرمند کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان همراه بود.

وی از برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی به منظور ارتقا توانمندی اعضای کانون های مساجد گیلان خبر داد و گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان در راستای تحقق رسالت خود در آموزش و ارتقا توانمندی اعضای کانون، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکردهای مساجد باید در زمینه فرهنگی هنری احیا شود

کارکردهای مساجد باید در زمینه فرهنگی هنری احیا شود