مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 06:552023-07-16اقتصادي

توقیف محموله قاچاق به ارزش 31 میلیارد ریال در دهلران


فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف سه دستگاه خودرو شوتی و یک دستگاه ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش 31 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل محورهای مواصلاتی 3 دستگاه خودروی شوتی و یک دستگاه خودروی ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق در یک عملیات منسجم به صورت همزمان متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان دهلران طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از خودروهای توقیف شده لوازم خانگی قاچاق و11 کیسه پوشاک (تاناکورا) فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه را 31 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین ارتباط 5 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برا سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی ضمن هشدار به قاچاقچیان کالاو ارز گفت: پلیس هیچ گونه مماشاتی با اخلالگران نظم اقتصادی نداشته و به صورت قاطع با آنان برخورد و اجازه هرگونه فعالیت غیر قانونی که مخل نظم اقتصادی باشد را از آنان سلب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله قاچاق به ارزش 31 میلیارد ریال در دهلران

توقیف محموله قاچاق به ارزش 31 میلیارد ریال در دهلران