مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-01ورزشي

معرفی برترین رکاب زنان خراسان جنوبی


پرونده مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی خراسان جنوبی با معرفی برترین رکاب زنان های رده های سنی مختلف استان در بشرویه بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشرویه، پرونده مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی خراسان جنوبی گرامیداشت دهه امامت و کرامت با معرفی برترین های رده های سنی  مختلف استان در شهرستان بشرویه بسته شد.

در رشته تایم تریل این رویداد ورزشی خراسان جنوبی 16  دوچرخه سوار برتر شهرستان های بیرجند، نهبندان و بشرویه در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان به رقابت پرداختند.

 محمدعلی بهرامی از بیرجند در رده سنی مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل خراسان جنوبی بر سکوی نخست ایستاد، محسن قاسمیان از بشرویه و علیرضا دستگردی از بیرجند حائز رتبه های دوم وسوم شدند.

افشین افسرده از بیرجند در رده سنی جوانان به قهرمانی رسید، ایمان رضایی مقدم از بشرویه و محمد امین حیدری از بیرجند به مقام های دوم وسوم دست یافتند.

در رده سنی بزرگسالان نیز حسن برگی، سید جواد طباطبایی و حمید صفارحسینی رتبه های اول تا سوم رقابت ها را کسب کردند.

در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استقامت جاده  خراسان جنوبی نیز 20 رکاب زن از شهرستان های بیرجند، نهبندان، طبس و بشرویه به رقابت پرداختند که در رده سنی نوجوانان امیر علی بهرامی از بیرجند، محسن قاسمیان از بشرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین رکاب زنان خراسان جنوبی

معرفی برترین رکاب زنان خراسان جنوبی