مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-22سياسي

دولت با تمام توان از فعالیت های جهادی حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر ظهر امروز (پنج شنبه) در این نشست با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نقش گروه های جهادی برای کمک به دولت بیشتر از گذشته احساس می شود، - معاون اول رییس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر ظهر امروز (پنج شنبه) در این نشست با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نقش گروه های جهادی برای کمک به دولت بیشتر از گذشته احساس می شود، تأکید کرد: جریان جهادی به عنوان فرزند انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته نقشی بسیار مهم در کمک به مسائل کشور داشته است.

معاون اول رییس جمهور روحیه ایثار، کمک به مردم برای رضای خدا و عدالتخواهی را مهمترین ویژگی های جریان جهادی در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تأکید کرد دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به ایجاد شبکه استانی مجموعه های جهادی در سرتاسر کشور گفت: باید این شبکه استانی به شبکه های شهری و به ویژه روستایی گسترش یابد تا به عنوان یک ابزار مهم در دستگاه های استانی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با تمام توان از فعالیت های جهادی حمایت می کند

دولت با تمام توان از فعالیت های جهادی حمایت می کند