مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15سياسي

فعال دانشجویی: مجلس بر اجرای قوانین مصوب در حوزه مسکن نظارت کند


عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی تهران با انتقاد از افزایش بدون منطق اجاره و نارضایتی مستاجران گفت: قوانین خوبی در این حوزه تصویب شده که مجلس باید بر اجرای درست آن نظارت کند.

- محمد یوسفی نژاد عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش سرسام آور اجاره خانه، گفت: بخش قابل توجهی از مردم به دلایل مختلف اجاره نشین هستند و لزوم برنامه ریزی و نظارت عملیاتی برای حمایت و هدایت بازار مسکن برای این قشر برکسی پوشیده نیست، نباید با شروع فصل تابستان یا موقع اعلام انقضای مهلت قرارداد، تن مستاجران به لرزه بیفتد و خرید یا اجاره خانه رویایی شود.

این فعال دانشجویی گفت: افزایش بدون منطق ودیعه و اجاره بها و فاصله نجومی اجاره خانه ها با جیب مستاجران نه تنها موجبات نارضایتی و بی نظمی در زندگی روزمره مستاجران را فراهم می کند، بلکه به تدریج باعث خروج از شهرها، حاشینه نشینی، مسکن های اشتراکی و در نهایت چادرنشینی می شود و بدیهی است این حجم از فشار اقتصادی و روانی شایسته و در خور کرامت یک انسان نیست.

یوسفی نژاد افزود: درست است که افزایش اجاره بهای منازل این روزها نقل محافل شده اما به نظر می رسد در رابطه با مسکن، در حوزه تقنین شاهد وضعیت مطلوبی هستیم؛ اصل سی و یکم قانون اساسی، طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: مجلس بر اجرای قوانین مصوب در حوزه مسکن نظارت کند

فعال دانشجویی: مجلس بر اجرای قوانین مصوب در حوزه مسکن نظارت کند