مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-20سياسي

لزوم حمایت از کانون های مساجد خوزستان/ برگزاری سوگواره ملی اربعین


لزوم حمایت از کانون های مساجد خوزستان، برگزاری سوگواره اربعین در مرزهای استان با مشارکت کانون های مساجد و… از مطالب مطرح شده در نشست کارگروه هنری کانون های مساجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز پنجشنبه نشست تخصصی کارگروه هنری مساجد خوزستان با حضور حجت الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد فهمای استان، حسن یوسفی مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ناصر اسکندری روز معاون فرهنگی کمیته امداد استان، مصطفی بوعذار هنرمند حوزه تئاتر و نمایش استان و سید پیام صالحی هنرمند حوزه سرود استان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان در این نشست با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش اظهار کرد: هدف از تشکیل نشست تخصصی کارگروه هنری استفاده از پتانسیل و ظرفیت های هنری کانون های مساجد و کشف و پرورش استعدادها با بهره مندی از اساتید خبره و کارشناسان این حوزه است.

حجت الاسلام سمیری افزود: خوزستان در همه زمینه های هنری همچون تئاتر، سینما، شعر، موسیقی و … حرف برای گفتن دارد ولی خیلی توجهی به این گروه ها نمی شود و تقویت نشدند.

وی با بیان اینکه در کانون های مساجد خوزستان قریب به 50 گروه سرود و تعداد زیادی گروه تواشیح وجود دارد که باید با حمایت از آنها نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از کانون های مساجد خوزستان/ برگزاری سوگواره ملی اربعین

لزوم حمایت از کانون های مساجد خوزستان/ برگزاری سوگواره ملی اربعین