مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-24پزشكي

بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم افتتاح شد


بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم با حضور مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و مجید محبی سرپرست معاونت درمان این دانشگاه در راستای خدمت رسانی به بیماران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری در آیین افتتاح بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدا با ابراز خرسندی از افتتاح این بخش اظهار داشت: خوشحالیم که در یک منطقه کم برخوردار به همشهریان عزیز با دستگاه های پیشرفته خدمات تخصصی ارائه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: با افتتاح این واحد، بیماران گوارشی که دارای زخم های گوارشی و برخی از بیماری هایی که ناشی از بیماری گوارشی هستند، مدیریت و غربالگری می شوند.

وی با تأکید بر اینکه با تشخیص به موقع سرطان ها عمده این نوع بیماری ها قابل درمان هستند، گفت: با اضافه شدن متخصصین فلوشیب به دانشگاه فرصت های خوبی در دانشگاه و دو مرکز خیرین سلامت و شهدا به منظور ارائه خدمات بهینه به مردم ایجاد می شود که شامل فعالیت های تشخیصی و درمانی هستند.

شایان ذکر است دستگاه آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم از سوی یکی از خیرین سلامت استان با مبلغ 275 میلیون تومان اعتبار از طریق هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم افتتاح شد

بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهدای قم افتتاح شد