مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-22سياسي

بررسی عملکرد سه ماهه دولت در خصوص مصوبه تحقق شعار سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ششمین جلسه شورای اقتصاد در سال جاری که صبح امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، - در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رییس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ششمین جلسه شورای اقتصاد در سال جاری که صبح امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، عملکرد سه ماهه دولت در خصوص مصوبه تحقق شعار سال 1402، اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی، تصمیم گیری و مصوب شد.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان مهار تورم و رشد تولید و تعیین معیار های کمی برای رسیدن به اهداف محقق شده در سال جاری اظهار داشت: تدوین مصوبه تحقق شعار سال 1402 و تعیین اقدامات دستگاه های مختلف در نوزده بند در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید نشانگر عزم جدی دولت در راستای اجرای تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی پس از شنیدن گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال از سوی بانک مرکزی بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های دولتی و در اختیار قرار دادن اطلاعات مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد سه ماهه دولت در خصوص مصوبه تحقق شعار سال

بررسی عملکرد سه ماهه دولت در خصوص مصوبه تحقق شعار سال