مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-03اقتصادي

سهم یک میلیارد دلاری ایران از بازار تجاری روسیه


رییس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به واردات 290 میلیارد دلاری روسیه از کشورهای مختلف و سهم ناچیز ایران از این واردات گفت: قبل از تفاهم نامه اوراسیا میزان واردات 996 میلیون دلار و بعد از آن به یک و یک دهم میلیارد رسیده که نشان دهنده عقب ماندگی در صادرات می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، قاسم رضاییان عصر امروز در جلسه با فعالان اقتصادی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه خروج کشور از این شرایط است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته بارها شعار سال را اقتصادی تعیین کردند ولی کماکان در حوزه اقتصاد با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

  وی با اشاره به دلایل عدم رونق تولید در کشور در طی سالیان گذشته افزود: مشکلات کشور نشات گرفته از مشکل اقتصادی است لذا اگر این مشکل برطرف نشود در حوزه های تولید، اشتغال با رونق مواجه نخواهیم شد.

  رییس اتاق بازرگانی استان گیلان با تاکید بر استفاده بهینه از ثروت موجود در این استان در حوزه های مختلف تصریح کرد: گیلان یکی از ثروتمندترین و از لحاظ استراتژیک یکی از مهمترین استان های کشور است که با کشورهایی از جمله روسیه، آذربایجان، قرقیزستان، ترکمنستان و دیگر استان های عضو اتحادیه اوراسیا همسایه است از این رو بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم یک میلیارد دلاری ایران از بازار تجاری روسیه

سهم یک میلیارد دلاری ایران از بازار تجاری روسیه