مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:552023-06-22اقتصادي

مشکل شهرستان خدابنده نبود صنایع تبدیلی است


فرماندار خدابنده با بیان اینکه مشکل عمده واحد های تولیدی شهرستان خدابنده در مبحث بازرگانی و داد و ستد بوده است، ابراز کرد: صنایع تبدیلی در خدابنده بسیار کم بوده و این شهرستان عمده محصولات خود را به صورت خام فروشی عرضه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه افتتاحیه دفتر اتاق بازرگانی زنجان در شهرستان خدابنده ظهر امروز با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده برگزار شد.

جواد تاراسی، فرماندار خدابنده با اشاره به همکاری های اتاق بازرگانی زنجان و جلسات در راستای توسعه اقتصادی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان خدابنده دارای رتبه های برتر کشاورزی و توانمندی های بالایی در حوزه های تولیدات غذایی و تامین امنیت غذایی است که می تواند با کمک اتاق شکوفا شود.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه مشکل عمده واحد های تولیدی شهرستان خدابنده در مبحث  بازرگانی و داد و ستد بوده است، ابراز کرد: صنایع تبدیلی در خدابنده بسیار کم بوده و این شهرستان عمده محصولات خود را به صورت خام فروشی عرضه کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه مکانیزاسیون موجب افزایش بهره وری تولیدات در شهرستان خدابنده خواهد شد، تصریح کرد: گندم، لوبیا و سایر محصولات در شهرستان خدابنده عرضه می شود و کشاورزان پیشرویی در این زمینه فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل شهرستان خدابنده نبود صنایع تبدیلی است

مشکل شهرستان خدابنده نبود صنایع تبدیلی است