مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-08حوادث

برای دریافت گواهینامه رانندگی خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان 18 سال است و برای خانم ها و آقایان فرقی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان 18 سال است و برای خانم ها و آقایان فرقی ندارد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: نکته اینجاست که پسرها خیلی رانندگی را دوست دارند و اولین کاری هم که همزمان با گرفتن دیپلم و یا بعد از آن انجام می دهند جهت اخذ گواهینامه اقدام می کنند.

سرهنگ جوانبخت افزود: بررسی نشان می دهد که خانم ها آنقدر برای اخذ گواهینامه اشتیاق ندارند و معمولاً بین سن 30 تا 40 سالگی یک فراوانی زیاد از سوی خانم ها را برای اخذ گواهینامه شاهد هستیم.

وی گفت: معلوم نیست که چرا آقایان برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت این اشتیاق را ندارند و گهگاه علی رغم داشتن مهارت هم، بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی می کنند.

سرهنگ جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چرا آقایان رانندگی با موتورسیکلت را به صورت قانونی و با اخذ گواهینامه موتورسیکلت توسط مردان انجام نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت گواهینامه رانندگی خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد

برای دریافت گواهینامه رانندگی خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد