مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-16سياسي

قاضی عسکر: برخی کج روی ها باعث فاصله گرفتن نسل جوان از معارف دینی شده است


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: درخصوص اینکه بعد از 43 سال برخی از جوانان با معارف دینی بیگانه هستند، باید تأمل و ریشه یابی کرد و با کج روی ها مقابله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ظهر امروز در همایش سالانه بازسازی ستاد عتبات عالیات استان تهران اظهار کرد: توسعه حرم ها جزو شعائر الهی و فرهنگ دینی ما و زمینه سازی برای تهذیب نفوس است و باید از این ظرفیت های بسیار بزرگ بهره برداری کنیم.

وی گفت: میلیون ها نفر هر ساله از ظرفیت حج و اماکن مقدس استفاده می کنند، همچنین ظرفیت های دیگری مثل نماز جمعه، آموزش و پرورش، مساجد و غیره را داریم که باید برای جذب جوانان استفاده کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد: درخصوص اینکه بعد از 43 سال برخی از جوانان با معارف دینی بیگانه هستند باید تامل و ریشه یابی و با کج روی ها مقابله کرد.

حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه در مراسمات مذهبی نباید دروغ گفته شود، ادامه داد: مداحان در مراسمات باید دقت کنند که حادثه کربلا را صحیح عنوان کنند و عزت واقعه عاشورا به اشتباه به صورت ذلت بیان نشود؛ در مراسم مسلمیه علیرغم تذکراتی که قبل از مراسم داده شده بود، باز هم برخی رفتارهای ناصحیح را مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: برخی کج روی ها باعث فاصله گرفتن نسل جوان از معارف دینی شده است

قاضی عسکر: برخی کج روی ها باعث فاصله گرفتن نسل جوان از معارف دینی شده است