مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-17سياسي

تبلیغ موفق نیاز به هنرمندی دارد/ استفاده از زبان شعر و ادبیات


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغ موفق نیاز به هنرمندی دارد، گفت: استفاده از شعر و ادبیات در تبلیغ بسیار تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت سالاری مکی شب گذشته در جمع مبلغان و اساتید حوزه علیمه خواهران طبس اظهارکرد: آنچه پیامبران و اولیاء خدا بر آن اهتمام داشتند موضوع هدایتگری و تبلیغ دین و جذب به سمت خوبی ها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنرانی اخیر خود بر موضوع تبلیغ و اهمیت آن تأکید داشتند، بیان کرد: ایشان در اولین سخنان خود فرمودند که نسبت به تبلیغ نگرانی دارند.

سالاری گفت: ما در خراسان جنوبی از سه هفته قبل بحث محتوای غدیر و محتوای ویژه محرم را شروع کرده ایم که مبلغان ما می توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه حتی طلبه پایه 1 در سطح و اندازه توان علمی خود باید کار تبلیغی در جامعه انجام دهد، اظهارکرد: روحیه تبلیغی از همان ابتدای تحصیل باید در طلاب شکل بگیرد که این موضوع یک بحث مهارتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه تربیت و آموزش طلاب باید ببینیم که آیا بعد از تحصیل طلبه او زبان کودک، لسان قوم محل تبلیغ و … را به خوبی می داند که همه این موارد در حوزه تبلیغ دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ موفق نیاز به هنرمندی دارد/ استفاده از زبان شعر و ادبیات

تبلیغ موفق نیاز به هنرمندی دارد/ استفاده از زبان شعر و ادبیات