مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 23:422023-07-11سياسي

ماجرای شکستن قفل در شهرک فناوری همدان چه بود؟


ورود شبانه و غیرقانونی به شهرک فناوری همدان و شکستن قفل درب یکی از انبارهای این شهرک توسط فردی که خود را صاحب نفوذ می داند باعث دخالت پلیس شد.

- خبرگزاری فارس _ همدان، شب گذشته به یکی از انبارهای شهرک فناوری همدان تعدی صورت گرفت که پای پلیس هم به منظور صورتجلسه و مشخص شدن موضوع به ماجرا کشاند شد.

  عصر امروز برای بررسی ابعاد این اتفاق، جمعی از خبرنگاران در محل حاضر شدند، در حاشیه بازدید از این شهرک، مسعود ایمانی سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی همدان در این باره چنین گفت؛ از سال 97 به یکی از شرکت های دانش بنیان در مجموعه شهرک فناوری دفتر اجاره دادیم که قرارداد آن نیز طبق قانون سه سال متوالی تمدید شد، البته مجددا یک سال دیگر مازاد بر سه سال قرارداد شرکت تمدید شد هر چند سال گذشته پایان وقت اجاره این شرکت بود.

به عبارتی در مجموع چهار سال این شرکت با اجاره ماهی 200 هزار تومان در شهرک اقامت داشت در حالی که با توجه به شمار متقاضیان سه سال بیشتر امکان حضور نیست، بنابراین با پایان مهلت قرارداد دو بار اخطاریه تخلیه از سوی مدیریت شهرک فناوری صادر شد اما اقدامی برای تحویل دفتر به متقاضیان جدید و شرکت های نوپا انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شکستن قفل در شهرک فناوری همدان چه بود؟

ماجرای شکستن قفل در شهرک فناوری همدان چه بود؟