مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-27ورزشي

پورشه و مازراتی برای فوتبالیست ها، به کشتی گیر پراید هم نمی دهند!


پیشکسوت کشتی ایران با انتقاد از تبعیض میان فوتبال با سایر رشته ها، گفت: به تیمی که در جام جهانی 6 گل از انگلیس خورد، به آمریکا باخت و حتی از افغانستان هم گل می خورد مجوز پورشه و مازراتی می دهند اما به کشتی گیران پراید هم نمی دهند.

- پورشه و مازراتی برای فوتبالیست ها، به کشتی گیر پراید هم نمی دهند! پیشکسوت کشتی ایران با انتقاد از تبعیض میان فوتبال با سایر رشته ها، گفت: به تیمی که در جام جهانی 6 گل از انگلیس خورد، به آمریکا باخت و حتی از افغانستان هم گل می خورد مجوز پورشه و مازراتی می دهند اما به کشتی گیران پراید هم نمی دهند.

بهرام مشتاقی در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از تبعیض میان فوتبالیست ها با ورزشکاران سایر رشته ها، اظهار کرد: واقعا در اینباره انتقاد دارم.

به فوتبالیست هایی که در جام جهانی از انگلیس 6 تا گل خوردند و به آمریکا هم باختند و حتی از افغانستان هم گل می خورند مجوز واردات پورشه و مازراتی می دهید اما به کشتی گیران که افتخارآفرینی می کنند و مدال می آورند پراید هم نمی دهید.

آنها خواب مازراتی را هم نمی بینند.

مگر صعود به جام جهانی چه کار بزرگی است که به این نتیجه رسیدند که به آن ها از این پاداش ها بدهند؟ پیشکسوت کشتی ایران، ادامه داد: همه این بچه ها به کشور و پرچمشان عرق دارند و برای خوشحالی مردم همه کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورشه و مازراتی برای فوتبالیست ها، به کشتی گیر پراید هم نمی دهند!

پورشه و مازراتی برای فوتبالیست ها، به کشتی گیر پراید هم نمی دهند!