مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-02بين الملل

استفاده از پهپاد برای مبارزه با پشه ها!


ایالت کالیفرنیای آمریکا از پهپادها یا همان ربات های پرنده برای مقابله با پشه ها به منظور عدم انتقال بیماری ها استفاده می کند.

- ایالت کالیفرنیای آمریکا از پهپادها یا همان ربات های پرنده برای مقابله با پشه ها به منظور عدم انتقال بیماری ها استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، مسئولان ایالت کالیفرنیا در تلاش برای مقابله با جمعیت فزاینده پشه ها و جلوگیری از گسترش بیماری ها در جنوب این ایالت، یک راهکار ابتکاری را به کار گرفته اند و قصد دارند از هواپیماهای بدون سرنشین(پهپادها) مجهز به گلوله های حاوی هاگ باکتری استفاده کنند.

این پهپادهای پیشرفته با هدف قرار دادن افزایش جمعی پشه ها در باتلاق ها، حوضچه های بزرگ و پارک ها، انقلابی در کنترل جمعیت پشه ها ایجاد می کنند.

افزایش بی سابقه جمعیت پشه ها پس از زمستانی که شاهد سطوحی استثنایی از بارندگی بود، این منطقه را مجبور به انجام اقدامات شدید برای مبارزه با این تهدید مهیب کرده است.

جان ساویج مسئول این عملیات می گوید: به دلیل بارش باران، پشه ها بیشتر شده اند و می توان انبوهی از آنها را تقریباً در هر برکه و مرداب و جایی که پر از آب است، مشاهده کرد.

دقت و کارایی در مبارزه راهکارهای ضد پشه به شکل سنتی شامل روش هایی مانند سمپاشی ها با حالت کوله پشتی، با کامیون، هواپیما و بالگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پهپاد برای مبارزه با پشه ها!

استفاده از پهپاد برای مبارزه با پشه ها!