مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-04اقتصادي

نیروگاه بوشهر صرفه جویی 90 میلیون بشکه ای نفت را به همراه دارد


معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران گفت: با احداث نیروگاه اتمی بوشهر در حال حاضر 90 میلیون بشکه صرفه جویی نفت را در کشور شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدپژمان شیرمردی ظهر سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری فناورانه در حوزه های کشاورزی، صنعت و سلامت میان سازمان انرژی اتمی کشور و دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در دهه های اخیر با یک ادبیات مشترک توسعه انرژی هسته ای در کشور مورد توجه قرار گرفته تا به عنوان یک مؤلفه قدرت برای جمهوری اسلامی ایران مطرح باشد.

وی سه مؤلفه اصلی قدرت را در حوزه های اقتصادی، سیاسی و نظامی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در 20 سال اخیر با تلاشی مؤثر در نگهداشت حق مسلم ایران در حوزه غنی سازی توانستیم در هر سه مؤلفه قدرت سیاسی، نظامی و حتی اقتصادی به نقطه تحول آفرینی دست یابیم.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران تأثیرگذاری انرژی هسته ای را در اقتدار اقتصادی یادآور شد و بیان کرد: گاه سوالی برای مردم پیش می آید که انرژی هسته ای چه آورده ای برای ملت ایران داشته که ما روی آن پافشاری می کنیم و در نگهداشت حق هسته ای مصمم هستیم.

شیرمردی گفت: بر اساس تعاریف آژانس اتمی فعالیت های هسته ای به 2 حوزه برق و غیر برق تقسیم می شود که در هر دو حوزه جمهوری اسلامی ایران توانسته به توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه بوشهر صرفه جویی 90 میلیون بشکه ای نفت را به همراه دارد

نیروگاه بوشهر صرفه جویی 90 میلیون بشکه ای نفت را به همراه دارد