مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-28حوادث

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اخلالگران نظم عمومی در شرق استان تهران


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری 1150 نفر اخلالگر نظم عمومی در راستای اجرای طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان خبر داد.

- ایسنا/تهران فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری 1150 نفر اخلالگر نظم عمومی در راستای اجرای طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه هفتم تیر ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اهدافی که در این طرح از ماه ها قبل مشخص و هدف گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرائم قرار داده شده بود با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضایی در شهرستان های شرق استان تهران، توفیقات بیشتری نصیب همکاران ما در فرماندهی انتظامی شد و از مهمترین نتایج طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش جرم بخصوص جرایم خشن از جمله شرار ، قتل، مزاحمت، تجاوز به عنف و امثال این جرایم بوده که خاطر جامعه را مشوش می کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی احساس امنیت و رضایتمندی و اعتماد مردم به پلیس را افزایش می دهد، گفت:مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت هستند.

القاصی مهر افزود:یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان استان و همچنین نیروهای انتظامی و امنیتی برقراری امنیت و همچنین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اخلالگران نظم عمومی در شرق استان تهران

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اخلالگران نظم عمومی در شرق استان تهران