مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-24اقتصادي

کمبودنان و صفوف طولانی نانوایی ها در سربیشه


اغلب شهروندان سربیشه ای گلایه شان از کمبود نان و صفوف طولانی نانوایی هاست طوری که به دلیل کمبود نان مجبورند ساعت ها در صف های طویل نانوانی ایستاده یا از این نانوایی به نانوایی رفته تا شاید نانی گیرشان بیاید - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ اغلب شهروندان سربیشه ای گلایه شان از کمبود نان و صفوف طولانی نانوایی هاست طوری که به دلیل کمبود نان مجبورند ساعت ها در صف های طویل نانوانی ایستاده یا از این نانوایی به نانوایی رفته تا شاید نانی گیرشان بیاید.

صادق میرزاجانی، یکی از شهروندان سربیشه ای در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهارداشت: کمبود و پایین بودن کیفیت نان از یک سو و شلوغی صفوف نانوایی ها از سوی دیگر سبب شده روزانه چندین نوبت برای تامین نان مصرفی به در نانوایی مراجعه کنیم و بعد از انتظاری طولانی فقط تعداد اندکی نان عایدمان شود.

فروش آرد به سبب ارزانی نان به گفته وی ارزانی نان سبب شده تا اغلب نانوایان اقدام به فروش آرد خود به قیمت آزاد کنند و همین موضوع کمبود و طولانی شدن صف های نانوایی را در شهر سربیشه رقم زده است.

حسین حاجی زاده، یکی دیگر از شهروندان سربیشه نیز همین گلایه را دارد و بازدیدهای میدانی خبرنگار فارس نیز حکایت از این موضوع در این شهر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودنان و صفوف طولانی نانوایی ها در سربیشه

کمبودنان و صفوف طولانی نانوایی ها در سربیشه