مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-27سياسي

لوله کشی و آب رسانی تانکر آب برای رفع کم آبی تابستان در کازرون


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: با همکاری اداره آبفا شهرستان کازرون و سایر نهادها و ارگان ها با محوریت گروههای جهادی در تابستان در شهرستان کازرون تلاش برای رفع کم آبی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی بیان نمود: با همکاری اداره آبفا شهرستان کازرون و سایر نهادها و ارگان ها با محوریت گروههای جهادی در تابستان در شهرستان کازرون تلاش برای رفع کم آبی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی با بخش های مرتبط ناحیه و اداره آبفا شهرستان کازرون برای مطالبه گری مردم مصوب شد پمپ آب برای روستای حسن آباد از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون در اسرع وقت خریداری و نصب شود.

سرهنگ حیاتی اظهار داشت: در مصوبه دیگر با اداره آبفا شهرستان کازرون قرار شد400متر لوله برای حل مشکل روستاهای قلات نیلو، عرب و هلک دهستان فامور بخش جره و بالاده خریداری شود و گروههای جهادی سپاه با همکاری یکی از ارگان های نظامی مستقر در شهرستان برای کندن حفره با بیل مکانیکی اقدام و مشکل آب مردم این سه روستا را حل نماید.

وی تاکید داشت: در ادامه تلاش برای رفع کم آبی در مناطق شهرستان کازرون، روستای تنگ مناره و بناف از بخش کنارتخته و کمارج قرار شده اداره آبفا با توجه به مشکل کم آبی در فصل تابستان با تانکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله کشی و آب رسانی تانکر آب برای رفع کم آبی تابستان در کازرون

لوله کشی و آب رسانی تانکر آب برای رفع کم آبی تابستان در کازرون