مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-22سياسي

نسبت به ترویج فرهنگ عاشورا مسئول هستیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اثرگذاری قیام امام حسین (ع) در آن سوی مرزها گفت: نسبت به ترویج فرهنگ عاشورا مسئول هستیم.

- رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اثرگذاری قیام امام حسین (ع) در آن سوی مرزها گفت: نسبت به ترویج فرهنگ عاشورا مسئول هستیم.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: محافل روضه و سوگواری ابا عبدالله (ع) دل ها را به هم نزدیک تر می کند و مایه آرامش و ارتقای معرفتی و ایمانی جامعه می شود.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن در راستای تضعیف روحیه ایمانی و اعتقادی جامعه افزود: دشمن با شگردهای مختلف در صدد کاهش حُب و محبت مردم نسبت به اهل بیت علیهم السلام است اما هیچ گاه در این مسیر موفق نشده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عشق و محبت اهل بیت بویژه امام حسین علیه السلام در دل های مؤمنان رسوخ پیدا کرده است، گفت: نه تنها مؤمنان و مسلمانان بلکه بسیاری از غیر مسلمانان هم ارادت قلبی به امام حسین (ع) دارند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) در جامعه بشریت تأثیر گذاشته است، اضافه کرد: این فرهنگ ناب و سعادت بخش مرزهای جغرافیایی و فکری را درنوردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به ترویج فرهنگ عاشورا مسئول هستیم

نسبت به ترویج فرهنگ عاشورا مسئول هستیم