مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13حوادث

قاتلان شهید احسان نصیری در فولادشهر اصفهان قصاص شدند


حکم قصاص قاتلان شهید مدافع امنیت ستوان دوم احسان نصیری از ماموران پلیس آگاهی شهرستان فولاد شهر سحرگاه پنجشنبه، 22 تیرماه در این منطقه اجرا شد.

- ایسنا/اصفهان حکم قصاص قاتلان شهید مدافع امنیت ستوان دوم "احسان نصیری" از ماموران پلیس آگاهی شهرستان فولاد شهر سحرگاه پنجشنبه، 22 تیرماه در این منطقه اجرا شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد قائدی نسب و صادق محمودی برام در جریان یکی از شرارت ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز پنجشنبه، 22 تیر در انظار عمومی قصاص شدند.

27 آبان 1400در پی تماس تلفنی شهروندان با 110 مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله های شهرستان لنجان، تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان برای رسیدگی به موضوع در محل حضور می یابند که مأموران در محل با 2 نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمامی جوانب برای دستگیری آن ها اقدام می کنند؛ اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان شهید احسان نصیری در فولادشهر اصفهان قصاص شدند

قاتلان شهید احسان نصیری در فولادشهر اصفهان قصاص شدند